Sunday, July 17, 2011

uit awak.... :P

luahan hati dariku haajar at 10:46 PM
AIN NATHASHA OMAR....
siapa minah ni ehhh..... waktu 1st sem asasi... langsung aku tak kenal dengan nama ini....
masuk sem 2 baru kenal...itupun awal awal kenal suam suam kuku je...
sebab saya malu budak baru masuk kelas mereka....haha
then, entah macam mana tah, boleh terapat pulak dengan dia..
dinner berdua, lepak depan tennis court mencurahkan perasaan,
lepak bilik aku malam malam, study sama sama...haha.....
tidur sama sama..bakar sandwich sama sama...haiii.. manyak pulak sama sama ni ha....

masuk sem 3..baru complete team totally spies ni...
cik tasha ni memng dah lama rapat dengan cik ani...
saya je baru baru nak rapat....
ni gambar pertama kami bertiga...


ok proceed balik kepada cik tasha kite sorang ni....
sepanjang sem 3 di asasi aku tasha dan ani telah menjadi ahli jjcm yang setia..
lagi lagi cik tasha ni...haha.... pizza, tomyum kung, yong tau foo, kueyteow kungfu...
ha cakap je la apa benda yg tak makan dengan cik tasha ni.... kami pun ikut je....
hehe.....its become our tradition tiap kali kuar or hang out mesti makan sama sama...
terima kasih ye cik tasha....hehe :P sambil membuat keje gila.... :) seperti bawa kete tanpa lesen sampai
ke penang...oooppsss.... :P



kami berdua terus menjadi sahabat sehingga ke hari ini...
even cik tasha tak sambung law,
tp dia masih berada di shah alam bersama kami....hehe...
it makes our tie much stronger... we continue our tradition of jjcm
even in shah alam... we cry and laugh together, we share everything,
secrets, gossips, feelings and what so ever....
pssttt...we here means me, cik sasha n cik ani,,,hehe :)
we still make sure we will spending sisters time together....
eat together, shopping together and share certain interests together...
nak bukti...jap ehy.....

 eating...yay...hobi #1
 #2 shopping... :)
 #3 errkk skating memng x laa...haha
                           #4 bergambar la apa lagi.... :)

ok enough... actually aku buat post ni sebab nak cakap something kat tasha...
something serious..... makan hati punya heart to heart...huhu...
cik ain nathasha....
terima kasih kerana jadi sahabat saya
terima kasih kerana sanggup dengar saya merapu
terima kasih kerana sanggup dengar kisah cinta saya
terima kasih kerana jaga saya waktu saya sakit
terima kasih kerana jaga barang barang saya waktu cuti sem
terima kasih kerana jadi shopping adviser saya
terima kasih kerana ajar saya benda baru
terima kasih kerana buat keje gila dengan saya
terima kasih kerana jadi sahabat baik saya tanpa jemu.....


awak...saya nak cakap kat awak ni...
SELAMAT HARI LAHIR KE 21 DEAR...
YOU ARE ONE OF MY BEST FRIEND EVER...
SO I DO LOVE U NO MATTER HOW
I TREAT U...ITS THE WAY I TREAT PERSON I LOVE...
hehe..nak manja lebey lebey tak boleh lah...:)

5 luahan sayang:

Unknown on July 19, 2011 at 1:18 PM said...

Apa yg ko merepek ni sayang... enuf make my tears falling out.. ish, lg sorang punye unexpected present.. tak suka la begini.. muncul depan mata sekarang... BOTH OF YOU...!!!

haajar on July 19, 2011 at 5:21 PM said...

hihi..spe lg satu unexpected present itu....alalalalaa.....only this i can make for u by this time...no surprise party,no big box of present....huhu.. hope u like it dear..:)

ocha-chan said...

lg 1 itu adalah rahsia...hik3. tp ini sudah lebih dr cukup dear.. x perlu big box of present, bagi i big bang oppa jadi laa..kui3.

miss nina on July 28, 2011 at 9:08 AM said...

happy belated birthday to tasha
may Allah bless her

Unknown on August 11, 2011 at 12:28 PM said...

thnks miss nina <3

 

i will write whatever i want to tell about!! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Gossip Celebrity